Lisbon Vegan Market | mini log

Three days ago, before work, I went with my sister and a friend, to the first edition of the Lisbon Vegan Market. It turns out I didn't film all that much, so what was supposed to be a vlog turned into a mini-log. Just a fraction of my day for me to remember in the future.

The Lisbon Vegan Market was located at Braço de Prata, so we went by train. It was smaller than what I imagined, but once you got to look at all the amazing things that were there, they all look delicious. It wasn't just food, there were also businesses of clothing, skincare, accessories, etc.

I tried the (a)typical pão com chouriço, one bifana vegan and as well as a traditional cookie. Spoiler, they were to die for. I also bought a tasting package of "enchidos".

I still filmed in vertical, so if you don't like let me know. Also, I mostly do fast-paced and quick videos, so if you would like longer ones, also tell me.

~~

Três dias atrás, antes do trabalho, fui com a minha irmã e uma amiga, há primeira edição do Mercado Vegan de Lisboa. Aconteceu que eu não filmei muito, por isso o que era suposto ser um vlog tornou-se num mini-log. Uma fração do meu dia para eu poder relembrar no futuro.

O Mercado Vegan de Lisboa localizava-se em Braço de Prata, por isso fomos de comboio. Era mais pequeno do que tinha imaginado. Mas assim que começávamos a olhar bem para as coisas, tudo parecia delicioso. Não era só comida, havia também negócios de roupa, produtos de pele, acessórios, etc.

Eu experimentei o (a)típico pão com chouriço, uma bifana vegan e também uma bolacha com pepitas. Spoiler, tudo era maravilhoso. Também comprei um pacote de degustação de enchidos.

Eu continuo a filmar na vertical, se não gostam digam-me. Também edito de forma serem vídeos pequenos de ritmo rápido, se quiserem maiores, digam-me.









0 comments