day off diaries | getting back on track & best friend's birthday

As you know, I'm back in Lisbon and even though my life is not as interesting (I believe), I still take joy out of filming and show you my day-to-day life. Even if I'm kind off bad at remembering to film, but I am really trying though.

My day offs are the ones where more stuff happens, but this time it landed perfectly on my best friend's birthday and we went bowling. However, expect more chill (lofi) type of vlogs, as I'm also trying to organize my life and getting back on track. 

I still filmed in vertical, so if you don't like let me know. Also, I mostly do fast-paced and quick videos, so if you would like longer ones, also tell me.

~~

Como sabem, estou de volta a Lisboa e ainda que a minha vida já não seja tão interessante (eu acho), eu tiro muita felicidade de filmar estes vídeos e mostrar-vos o meu dia-a-dia. Mesmo tendo dificuldade em lembrar em gravar, mas estou mesmo a tentar.

As minhas folgas são os dias em que mais coisas acontecem, mas desta vez calhou exatamente no dia do aniversário da minha melhor amiga e nós fomos ao bowling. Contudo, esperem vlogs mais relaxantes (lofi), sendo que também estou a tentar organizar novamente a minha vida e a voltar à rotina.

Eu ainda filmo na vertical, por isso se não gostam digam-me. E eu edito-os para que sejam vídeos com um ritmo rápido, e se quiserem mais longos e lentos, por favor digam-me também.






0 comments