Come with me to Porto on my Day off | Living alone diary

To end the Maia - North of Portugal - work journey, I bring you a vlog of my day off. On my last day off there, I finally decided to explore, again, Porto. I went by myself since my friends were working or went south to see there family. It was definitely an adventure that I don't regret at all of going alone.

To be honest, the whole past month was such a great experience to find my true self and actually feel comfortable and confident on my own (body).

It's a normal video, fast-paced, that just shows a basic day of someone going out and being at peace in a big city alone.

~~

Para acabar esta jornada de trabalho na Maia - no norte de Portugal - trago-vos um vlog de uma das minhas folgas. Na minha última folga eu finalmente decidi ir explorar, outra vez, o Porto. Fui sozinha, uma vez que os meus amigos estavam ou a trabalhar ou foram ver a família. Foi definitivamente uma aventura da qual não me arrependo nada de ter ido sozinha.

Para ser sincera, todo este mês foi uma grande experiência de me reencontrar e sentir confortável e confiante no meu corpo.

É um vídeo normal, passo rápido, que mostra um dia simples de alguém que foi passear e esteve em paz numa grande cidade sozinha.






0 comments