Half-day trip to Porto


 I know, I know, I've been kind of bad at keeping up with a regular posting day (my goals is every week), but I promise I'm trying, is just that with university and the last minute projects and exams, it has been difficult to concentrate on everything. But I'm oficially done, and I'm that done that yesterday I went to Porto - it was actually a really quick trip, by 8p.m I was already at home.

Rather than write about it, I decided to edit a short video, vintage style, just for you. I'm actually very happy with the end result. 

~~

Eu sei, eu sei, eu fui um bocado má a manter um dia regular para postar (o meu objetivo é uma vez por semana), mas prometo que estou a tentar, é só que com a universidade e os trabalhos de último minuto e exames, foi complicado conseguir estar concentrada em tudo. Mas já acabei tudo oficialmente, e eu estou tão "acabada" que ontem fui mesmo ao Porto - foi um passeio bem pequeno, pelas 20h já estava em casa.

Em vez de escrever sobre isso, eu decidi editar um pequeno vídeo, estilo vintage, para vocês. Estou bastante feliz com o resultado final.


Clothes:
Top - Yesstyle
Pants - Tricirculo
Bag - Etsy @Stayherewithskz






0 comments