Weekend in Aveiro | Travel vlog

Just like a year ago, I decided to go to Aveiro to run. It was last year that I ran my best 10km. This year, I was up for a different challenge. I wanted to see how I would deal by running an half-marathon all by myself. It was actually only my second.

Since, my sister was working on that weekend, it was just me and my dad, but we definitely made the most of it. We left after my work in the morning of friday and arrived in Lisbon on sunday evening. We had delicious food, enjoyed a group dinner, went for a walk near the beach, and the most important of all we had fun running.

Spoiler, I did not beat my record, but this weekend was so worth it. Which, by the way, happened on April, days 21 to 23.

Here you have some clips of my adventure weekend in Aveiro filmed in vertical, because that's how I roll lately. If you want me to change it just let me know.

~~

Tal como há um ano atrás, decidi ir a Aveiro para correr. Foi no ano passado que corri os meus melhores 10km. Este ano, estava pronta para outro desafio. Queria saber como é que reagiria a correr uma meia maratona sozinha. Foi a minha segunda.

Uma vez que a minha irmã estava a trabalhar no fim-de-semana, fui apenas com o meu pai, mas nós definitivamente aproveitámos ao máximo. Abalámos depois do meu trabalho de manhã da sexta-feira e chegámos a Lisboa na tarde domingo. Comemos coisas deliciosas, tivemos um jantar de grupo, passeamos perto da praia e mais importante divertimo-nos na corrida.

Spoiler, não bati o meu recorde, mas este fim-de-semana valeu muito a pena. Que, ainda não tinha mencionado, aconteceu em abril, de 21 a 23.

Aqui ficam alguns clipes da minha aventura de fim-de-semana em Aveiro, filmada na vertical, porque é assim que faço as coisas. Mas se querem que mude, digam-me.






0 comments