Lisbon diaries | morning at Feira da Ladra & Brunch

Before hand, I'm sorry. This vlog was not planned at all. Honestly, I had in mind to film other day that I was planning better, but this morning, that I'm about to show you, just happened out of nowhere (almost) and I though it was ideal. And to be fair it was a very healing spontaneous time with my friend, that enjoyed quite a lot. I believe those moments should also be shown because they are so pure and so much more realistic.

In summary, since I had to go to work in the afternoon we decided to meet on a tuesday so that way we could visit the Santa Clara flea market in Lisbon, in the morning, and afterwards we could enjoy brunch together. And it was my friend's first brunch.

I still filmed in vertical, so if you don't like let me know. Also, I mostly do fast-paced and quick videos, so if you would like longer ones, also tell me.

~~

Antes demais, desculpem. Este vlog não foi nada planeado. Honestamente, eu tinha em mente filmar outro dia que estava a planear melhor, mas esta manhã, que vos vou mostrar, aconteceu do nada (quase) e pareceu-me indicada. E para ser justa foi um momento bastante espontâneo e medicinal com a minha amiga, que eu gostei muito. Acredito que estes momentos também são merecedores de serem mostrados, visto que são puros e muito mais realistas.

Sumariamente, sendo que eu tinha que ir trabalhar à tarde, decidimo-nos encontrar a uma terça-feira de forma a que fosse possível visitar a Feira da Ladra, da parte da manhã, e depois aproveitar um brunch juntas. E foi o primeiro da minha amiga.

Eu continuo a filmar na vertical, e se não gostam digam-me. E continuam a ser vídeos pequenos e rápidos, por isso se quiserem maiores digam-me isso também.





0 comments