My first official 10km run | a day with me Vlog

I really didn't think an ordinary run would mean so much to me, but the truth is that in turned out to be an experience and memory that I will hold on to very foundly.

Before I even knew that I decided to capture this moment since it was my first time and also because it might help someone that is going to one too. Disclaimer though, I not a nutritionist or a fitness trainer so I don't really know if what I'm doing is correct.

Putting that aside, I leave here another - chill and exciting - vlog.

~~

Eu não achava mesmo que uma simples corrida significaria tanto para mim, mas a verdade é que acabou por ser uma experiência e uma memória que vou guardar com muito carinho.

Antes mesmo de saber disso, decidi capturar esse momento já que era a minha primeira vez e também porque pode ajudar alguém que também esteja a pensar ir a uma corrida ou que já vai. Aviso, porém, que eu não sou nutricionista, nem nenhum instrutor de fitness, então eu sinceramente não sei se o que estou a fazer está correto.

Deixando isso de lado, deixo aqui mais um - descontraído e emocionante - vlog. 








0 comments