Cuba Summary Video


As you already know, last month I went to Cuba, a one week trip, and I actually showed you two of my outfits and in my head that was about it. However, since I had taken some clips during my trip, now I decided that I was going to do a compilation of them and show it to you. It's not artistic at all but maybe you get some taste of the real scenery that Cuba has.
~~
Como já sabem, no mês passado eu fui a Cuba, uma viagem de uma semana, e eu até vos mostrei dois dos meus visuais, e na minha cabeça seria apenas isso. No entanto, uma vez que tinha filmado algumas coisas durante a viagem, decidi agora que iria fazer uma compilação e mostrar-vos. Não é nada artístico mas talvez consigam tirar algum brilho das paisagens de Cuba.



Thank you for watching and hope you all are safe, please Stay at Home ~ Obrigada por assistirem e espero que estejam todos bem, por favor Fiquem em Casa


0 comments