Douro Cruise Outfit

Since this summer I'm not travelling, outside Portugal, as a family we decided to take the Douro Cruise, something my dad already wanted and more chill but still different.
Because in my mind this trip gives me a certain outfit mood, I decided to share it.
~~
Uma vez que este verão não vou viajar, fora de Portugal, em família decidimos fazer o cruzeiro do Douro, algo que o meu pai já queria e mais calmo mas diferente.
Porque na minha cabeça esta viagem dá me um certo humor de visual, eu decidi partilhar.


The first thing I went for right away was the pattern skirt. Just for the pattern itself I got navy vibes, plus the flowyness and being asymmetric, not forgetting the colours, everything add up for the correct outfit to wear on a boat and a hot day.
~~
A primeira coisa que escolhi foi a saia de padrão. Apenas o padrão dá-me a sensação de marinha, mais a fluidez e ser assimétrica, não esquecendo as cores, tudo se conjuga para um visual de barco e dia de calor. 


The rest I specially wanted to keep it casual, so a white t-shirt and some converse, because it's a lightweight shoe. For the accesories I wanted them to be expressive, so I opted for a gold necklace with a medallion, that stands out on white, and big round sunglasses since they are noticeable on my face.
~~
O restante, tentei especialmente manter casual, então uma t-shirt branca e umas converse, porque são um sapato leve. Para os acessórios queria que eles fossem expressivos, por isso optei por um colar dourado de medalhão, que se contrasta com o branco, e uns óculos de sol grandes redondos uma vez que se destacam na minha cara.

 Sunglasses - Forever21 | T-Shirt - H&M | Necklace - Primark | Skirt - Bershka | Shoes - All Star



I hope you enjoyed it :)

And... Talk to you on my next post!


Love,
Carole xx


Credits to my sister, @danixinhahhh, that took all the photos

0 comments