The relaxed outfit I was looking for

Good morning!
Usually when I'm at home I like to wear simple stuff and comfortable, such as leggings, sweatpants with a simple tee... But most of the days, even though I don't exactly accomplish that whim of mine, I like to be more put together, I appreciate myself better that way, still I don't change my clothes.
However, as a matter of fact on this day I indeed follow my desire, and that's what I end up with, so much cuter and still amazingly comfortable and simple. For that times that my spontaneous friends call me last minute, I'm prepared.
~
Bom dia!
Usualmente quando estou em casa, gosto de me vestir com coisas simples e confortáveis, como leggings, calças de fato treino com uma t-shirt simples... Mas muitos dos dias, mesmo eu não concretizando o meu capricho, eu gosto de estar mais apresentável, eu aprecio-me a mim mesma melhor dessa forma, mesmo assim eu não mudo de roupa.
No entanto, por coincidência neste dia eu por acaso segui o meu desejo, e foi este o visual final, muito mais fofo e equitativamente confortável e simples. Para aquelas vezes que os meus amigos espontâneos me ligam no último minuto, estou preparada.


 This look is very simple and soft, in terms of colours also. Obviously because I'm at home I don't use shoes, I'm on socks or as you can see here slippers, which are my new ones that I'm so in love with. They just feel like myself (you know soft and fashionable, kidding). The rest of the pieces, are pretty basic, a light coloured shirt with little details to give a subtle touch and comfortable jeans, since they go along with anything. In my case I have mom jeans but you can direct the outfit for your own style. If you don't like pastel colours, use something more dark.
~
Este look é muito simples e suave, em termos de cores também. Obviamente porque estou em casa, não tenho calçado sapatos, estou de meias ou como podem ver de chinelos, os quais são novos, e eu estou muito apaixonada. Eles são exatamente como eu (fofos e estilosos, kidding). O resto das peças são bastante básicas, uma camisa de cor clara com uns detalhes subtis, e umas calças de ganga confortáveis, uma vez que ficam bem com tudo. No meu caso são "mom" mas podem direccionar o visual para o vosso estilo. Se não usam cores pastéis, usem algo mais escuro.

 Shirt - Vintage | Jeans - Bershka | Belt - Primark | Slippers - Primark 


I hope you enjoyed it :)

And... Talk to you on my next post!


Love,
Carole xx


Credits to my sister, @danixinhahhh, that took all the photos

0 comments