N A K E D H E A T

I'm so happy this day came.
Every day since the release of this product I really wanted it. This makeup product has amazing colours, and I wished I was the person who designed it. The quality is extraordinary as well. I'm talking about the solid warm tones pallete Naked Heat. 
After so long I have it and this was meant to be this way, I say that because one of the biggest plus was the price, I got it for an extremely reasonable price, compared to the original. What I mean is, in Portugal the Naked Heat cost around 57€, when I went to Paris in April I got it for 46€, do you see what I mean now? 
This post is just a really quick one, just wanna express my happiness with my purchase, and show you one of the looks I did with the dusty red eyeshadows.

~
Estou tão feliz que este dia chegou.
Todos dias desde o lançamento deste produto que eu o quero. Este produto de maquilhagem tem cores maravilhosas, e eu desejava ter sido a pessoa que o desenhou. A qualidade é extraordinária também. Estou a falar da paleta de cores sólidas quentes, Naked Heat.
Depois de tanto tempo eu tenho-a, e isto era para acontecer assim. Eu digo isto porque um dos maiores extras foi o preço, eu conseguia por um preço extremamente razoável, comparado com o original. O que quero dizer é que em Portugal a Naked Heat custa à volta de 57€, e eu quando fui a Paris em abril conseguia por 46€, conseguem entender?
Este post é um dos rápidos, só mesmo para mostrar a minha felicidade com a minha compra, e mostrar-vos um dos looks que fiz com estas sombras vermelhas empoeiradas.


 For this makeup look, I used for the lid a mix of "chaser" and "sauced", for the crease first "cayenne" and then a bit of "he devil" to darken it up, lastly for the inner corner a put "ounce".
It's a very simple, warm makeup that you can do really quick, doesn't need to perfect like some cut creases and so... This palette I'm very curious to explore more and do more funny and different looks, because I think these colours suit me.
~
Para esta maquilhagem, eu usei na pálpebra uma mistura de "chaser" e "sauced", para a dobra primeiro "cayenne" e depois um pouco de "he devil" para tornar mais escuro, por fim no canto do olho utilizei "ounce".
Ela é muito simples, e quente conseguem fazer rapidamente, não precisa de ser perfeito, não é como um "cut crease" ou algo assim... Eu estou muito curiosa para explorar mais desta paleta, e fazer muitos mais visuais e diferentes, mais difíceis, porque acho mesmo que estas cores me assentam bem.


 I hope you enjoyed it :)

And... Talk to you on my next post!


Love,
Carole xx


Credits to my sister, @danixinhahhh, that took all the photos.


0 comments