A Sunday In My Life | Random Vlog

 This may seem random to you and it's because it is. Kind of. If you've been in my blog for quite sometime, but even more if you have been with me in my youtube channel, you probably know that I always felt that I wanted to start vlogging, but never had the courage to actually start it for real. So from time to time I release a vlog - I'm scared to commit, I guess.

And today is one of those days, I filmed random clips of my sunday, when I was still on holidays, and edited them all together. Hopefully, you find some comfort and realatableness. It's a very normal, realistic, chill sunday.

~~

Isto pode ser aleatório para vocês e é porque é. Mais ou menos. Se me acompanham no blog já há algum tempo, mas ainda mais no meu canal do youtube, sabem provavelmente que eu sempre senti que queria começar a fazer vlogs, mas nunca tive a coragem de começar a sério. Então de vez em quanto eu lanço um vlog - tenho medo de um compromisso, se calhar. 

E hoje é um desses dias, eu filmei momentos aleatórios do meu domingo, quando ainda estava de férias, e editei-os juntos. Espero que encontrem algum conforto e se relacionem. É muito normal, realístico, um domingo relaxado.






0 comments