JULY Outfit | Planner


If for some reason this gets boring to you, let me know. Because for me, it's been a blast - I get to do different outfits every month and it's actually a surprise what I'm going to do. Luckly for me and maybe for you, most of them are pretty basic, fun thought but simple to put together.
~~
Se por alguma razão isto se tornar aborrecido, digam-me. Porque para mim tem sido muito divertido - compor diferentes visuais todos os meses que são por acaso surpresa para mim. Por sorte, para mim e talvez para vocês também, muitos deles são bastante básicos, divertidos mas simples para conjugar.


Comparing to previous ones, this one goes for more light colours as well as pattern. Honestly, I think it's pretty clever to use a pattern top because, even though is just a top and jeans, you get the sense of fun and looks like it has more sense of styling than it actually has.
For my jeans I went for light mom jeans, with a sort of scraf to be my belt. Again I did that to make it more fun and different. For the top, it's not exactly the same shape, but I decided that was better to go for something with a similar pattern than the shape itself, because in my point of view doesn't add anything to it [the shape of the top].
~~
Comparado com os anteriores, este envolve cores muito mais claras como também padrões. Honestamente, eu acho bastante inteligente o uso de padrão porque, mesmo que seja só um top e calças, temos a sensação de divertimento e que temos um senso de estilo mas apurado do que é verdade. 
Para as calças optei por calças "mãe" e atei um lenço na cintura para fazer de cinto. Outra vez para o fator de divertimento e para se destacar. Para a blusa, não é exatamente o mesmo formato, mas achei que era melhor ir por algo com um padrão parecido do que com o formato, uma vez que no meu ponto de vista não acrescenta nada ao visual [o formato do top].

Top - Bershka (similar here) | Jeans - Pull&Bear (similar here) | Belt/Scarf - Vintage (Similar here) | Shoes - Primark | Bag - // (similar here) | Earings - H&M (similar here)





0 comments