Indoor Shoot

Jacket - Pull&Bear (Similar)
T-shirt - just a random white with draws (cool ones here and here)

This post was actually to be live last month, but I just needed a time away from all the internet... Just a quick outfit that I'm pretty sure is going to be a trend this spring or even fall. 
This look is so simple and comfortable but at the same time cool, and great for beach walks. I put on a boyfriend denim jacket to have more that chill and messy touch but you can put a jacket of any style, depending on the image you what to give. Oh, you surely need to have or a t-shirt dress or a t-shirt in a couple seizes up, or even from the men's section.
Because it was rainning but still hot, this was the perfect look I could find for just a walk with the friends. You can't see, but I had a sport shorts underneath, just being cautious.
~

Este post era na verdade para ter sido postado o mês passado, no entanto eu precisava de um tempo longe da internet... Apenas um outfit rápido que eu tenho certeza que vai ser uma tendência nesta primavera ou até mesmo no outono.
Este visual é simples e confortável mas ao mesmo tempo fresco, e muito bom para caminhadas na praia. Eu coloquei um casaco de ganga 'boyfriend'  para ter mais que um toque descontraído e bagunçado, mas vocês podem colocar um casaco de qualquer estilo, dependendo da imagem que querem passar. Ah, e vocês precisam mesmo é de ter uma t-shirt vestido ou uma com um tamanho maior, ou até da secção dos homens.
Uma vez que estava chuvoso mas ainda quente, este foi o conjunto perfeito que eu pude encontrar apenas para andar com os amigos. Não dá para ver, mas eu tinha uns calções por baixo, apenas sendo cuidadosa.



I hope you liked it :)

And... See ya on my next post!


Love,
Carole xx

0 comments