I'M BACK!!


Hellooo guys! You're right, I'm back again with the posts. Truly, I'm so happy to be back, of course, I enjoy taking some time off from the blog, but now it just felt I wasn't doing my job and that is not a good feeling. 
As you may have guessed this post was supposed to be only a little update but because I'm thinking doing a little mini series about my holidays fashion sense I decided to give, to start the month well, 5 things to do before school begins, because, wanting or not school is already around the corner, if you haven't started yet.

  1. Remember the list you have with all the movies or tv shows you wanted to see, well, this is the right moment to take some time and start seeing them.
  2. Sure thing, start planning your school year. Put everything about school on a list and start doing it, such as back to school shooping, organizing school supplies, planning your free time...
  3. Obviously we can forget the outdoors. That are many places, I believe, that you liked to visit, take this opportunity that you are always in house and go explore that places with your closes ones.
  4. Can't forget to take care of yourself. We all want to look the best for when school starts so take a day to make your room a spa room. Light up some candles, relax, read a book, put some face mask on... All to take care of you and your beautiful face.
  5. Finally, and most important one, have fun. While I'm writting this I almost know that I only have 1 week left so make your days count!
~
Olááá pessoas! Estão certos, estou de volta com os posts. Verdadeiramente, estou tão feliz por estar de volta, claro, que soube bem algum tempo fora, mas agora já sentia que não estava a fazer o meu trabalho e não é um bom sentimento.
Como podem ter adivinhado este post era suposto ser apenas um update mas como estou a pensar fazer uma mini series sobre o meu senso de moda nas férias, decidi dar-vos, para começar bem o mês, 5 coisas para fazer antes da escola começar, porque, querendo ou não, a escola está mesmo ao virar da esquina, se ainda não começaram já.
  1. Lembram-se daquela lista com todos os filmes e series que queriam ver, bem, agora é a vossa chance de tirar algum tempo e começarem a ve-las.
  2. Coisa certa, é começar a planear o vosso ano escolar. Ponham tudo da escola numa lista e comecem a fazê-las, como por exemplo compras do regresso às aulas, organização dos materiais escolares, planear o tempo livre...
  3. Obviamente que não podemos esquecer o ar livre. Existem imensos sítios, eu acredito, que vocês adorariam conhecer então tirem esta oportunidade que estão sempre em casa e vão conhecer os lugares com os vossos mais chegados.
  4. Não podemos esquecer de cuidar de nós próprios. Todos nós queremos estar no nosso melhor para o início das aulas assim, fiquem um dia no vosso quarto para um dia de spa. Acendam algumas velas, relaxem, leiam um livro, ponham uma máscara facial... Tudo para cuidar de vocês e da vossa linda pele.
  5. Finalmente, e a mais importante, divirtam-se. No momento que estou a escrever isto tenham provavelmente um semana de férias, por isso aproveitem!

Tell me in the comments bellow when do you start school. I know I've been away for a month but I hope all of my readers come back because if I get to 15 followers or 30 in bloglovin I may or may not do a giveaway depends as well on the comments aka support.
{Digam-me nos comentários quando começam a escola. Eu sei que estive fora por um mês mas eu espero voltar a ter o meus leitores de volta porque caso eu chegue aos 15 seguidores ou 30 no bloglovin eu posso ou não fazer um giveaway dependo também dos comentários ou seja o vosso apoio.}


I hope you liked it :)

And... See ya on my next post!


Love,
Carole xx

p.s old photo, was in the beggining of summer I think... don't mind me.

0 comments