Current Bathing Products


Hello! Welcome back.
What you are seeing it may seem pretty awkward, but it something I never done and it kind of makes sense, none the less it's important as well.
As you probably know I've been showering for quite a long time now, and as you know I like to try new stuff and find what really fits.
In May and June I've been using a shampoo that I just love so much, it's organic and doesn't have parabens and artificial things. It's from Inecto and have coconut in it, which nourish and hidratate dry hair great for me. Next on, is a conditioner from Garnier that I just bought recently, and didn't used that many times but I saw the ad and it says was good for oily roots and rest of hair dry which describes completely my type of hair. Again is coconut (water) what I've been notice is great for me.
Then, I have Dove shower gel that is my all time favourite, it's so smooth, creamy and leaves my body so nourish that he doesn't need any more moisturiser. Of course if I feel my skin I little bit dry I make sure that before I wash my body, I scrub it with also a shower gel but a exfoliate one. The one I'm showing you as an example is from Boticário, but you can also use just a scrub.
~

Olá! Bem vindos de volta.
O que estás a ler pode parecer um pouco estranho, mas é algo que eu nunca fiz e faz sentido, não obstante, também é importante.
Como provavelmente sabem, eu já tomo banho à algum tempo, e, como sabem, gosto de experimentar coisas novas e encontrar o que realmente se encaixa.
Em maio e junho, usei este champô que eu tanto amo, é orgânico e não tem parabenos e coisas artificiais. É da Inecto e tem coco nela, que nutre e hidrata os cabelos secos que é o meu caso. Em seguida, é um condicionador da Garnier que comprei recentemente, e por isso não usei muitas vezes, mas vi o anúncio e disse que era bom para as raízes oleosas e o resto do cabelo seco o que descreve completamente o meu tipo de cabelo. Mais uma vez, é (água de) coco o que eu vim a notar ser ótimo para mim.

Por fim, eu tenho o gel de banho Dove que é o meu favorito de todo o sempre, é tão suave, cremoso e deixa meu corpo tão nutrido que não preciso de mais hidratante. Claro que se eu sentir a minha pele um pouco seca, eu certifico-me de que antes de lavar o corpo, esfregue-o com um gel de banho, mas esfoliante. O que eu vos estou a mostrar é um do Boticário, mas vocês também podem usar apenas um esfoliante corporal.


 As you can see my shower products are not that complicated, however I'm always looking for more fitting ones that just make my heart melt, so if you have any suggestions makes sure you leave them down bellow, or just sure your most beloved products that I also want to know.
~

Como podem ver, os meus produtos de banho não são assim tão complicados, no entanto, estou sempre à procurar de outros que façam o meu coração derreter, então, se tiverem alguma sugestão, certifiquem-se de deixá-la lá em baixo, ou apenas digam os seus produtos mais queridos, que eu também quero saber.



I hope you liked it :)

And... See ya on my next post!


Love,
Carole xx

0 comments