Colours for this season


I've been thinking about what is most popular right now, I figured it out that we don't have much styles now, nonetheless we tend to have a colour and pattern trend. So as I said, I've been searching about it, so obviously is my duty to introduce you to the trends of this summer.
{Eu estive a pensar sobre o que era mais popular agora, eu descobri que de momento não temos muitas moda, no entanto temos uma tendência para cores e padrões. Então como disse, eu estive a pesquisar e obviamente era o meu dever mostrar-vos as tendências deste verão}

Let's start with the less obvious but on the other side most wearable. I'm talking about the colour blue. All shades, but mostly light/ocean blue, and with that colour you can see associated the ruffles and stripes.
~
Vamos começar pelas menos óbvia mas em contrapartida a mais usada. Estou a falar da cor azul. Todos os tons, mas principalmente o azul claro/oceânico, e com essa cor vê-se muito associado os folhos e as riscas.
Corset blouse/ Blusa crosário - Pull&Bear, 12,99€
Denim Overalls/ Jardineiras - Forever21, 25€
Sandals/ Sandálias  - Stradivarius, 15,99€
Shirt/ Blusa - Mango, 19,99€


Next on, we have the floral pattern. We all know this one and in my case I absolutely love, how can I not? It's not that my style in the past, but now, in some outfits looks so edgy and so me! Of course in this case you can mix trends as you will see bellow, in dresses and bralettes.
~
De seguida, temos o padrão floral. Todos conhece-mos esta mas no meu caso eu absolutamente amo, como não? Não era muito o meu estilo, mas agora, em alguns visuais fica tão edgy e muito eu! Claro que neste caso pode ser misturar modas como podem ver em baixo, em vestidos e bralettes.
Skirt/ Saia - Bershka, 9,99€
Bralette - Bershka, 12,99€
Jeans/ Calças - Zara, 19,99€
Dress/ Vestido - Bershka, 15,99€


Final one is probably one that I totally like, but I'm surprised as well... And it's the colour yellow. Yes, you right, it's definitely weird and bold choice but the truth is that is a big thing now, so save a bit money and go find you some yellow pieces. I actually got your back so I brought you some.
~
O último deve ser que eu amo totalmente, mas estou surpreendida também... E é a cor amarela. Sim, é verdade, é definitivamente uma escolha estranha e arrojada mas a verdade é que tornou-se muito popular, então guarda um pouco de dinheiro e entra algumas peças que gostes. Eu por acaso fiz isso por vocês.
Crop top + Skirt/ Crop top + Saia- Stradivarius, 3,95€ + 9,99€
Maxi dress/ Vestido comprido - Forever21, 27€
T-shirt - Forever21, 13€


All this styles are super simple and easy to find anywhere you go now, so don't worry you're always going to be on point. Let me know down bellow which one is your favourite or what is the one you wear the most.
{Todos estes estilos são super simples e fáceis de encontrar, por isso não te preocupes porque estarás sempre on point.  Diz me nos comentários qual é o teu favorito ou qual é o que vestes mais.}


I hope you liked it :)

And... See ya on my next post!


Love,
Carole xx

0 comments