School Photoshoot


About two weeks ago, one of my friends that study at the same school but photography invited me to take some photos of me to one of his school projects and a lover of modelling of course I said yes. Not forgetting that I already have done something similar with him.
This experience was really good and made me think about if I don't want to persuade the modelling career but we never know.
About my look, my first idea was something more sporty but I ended up with this. I'm really pleased anyways, but it's more sophisticated than what I usually wear. Nevertheless, I choose a body to be comfortable and the strips in all black really stand out. Some black jeans nothing much, and what really made it fancy was my over the knee boots (that topic is for another post that it's coming). Finally, because it was freezing that day, I wore my fake fur coat that is so warm, smooth and the nude colour it's really good in any outfit.
~

Cerca de duas semanas atrás, um dos meus amigos que estudam na mesma escola, mas fotografia convidou-me para tirar algumas fotos de mim para um de seus projetos escolares e como um amante da modelagem, é claro que eu disse que sim. Sem esquecer que já fiz algo semelhante com ele.
Esta experiência foi muito boa e fez-me pensar sobre se eu não quero persuadir a carreira de modelo, mas nunca sabemos.
Sobre o meu look, minha primeira ideia foi algo mais desportivo, mas acabei com isto. Eu estou realmente contente de qualquer maneira, mas é mais sofisticado do que o que eu costumo usar. No entanto, eu escolhi um body para ser confortável e as riscas em tudo preto realmente se destacam. Umas calças de ganga pretas nada demais, e o que realmente fez mais chique foi as minhas botas até mais do joelho (esse tópico é para outro post que está chegando). Finalmente, porque estava congelando naquele dia, eu usei o meu casaco de peles falso que é tão quente, suave e a cor nude é realmente linda em todo o visual.


Bodysuit - Forever21 | Jeans - Bershka | Jacket - Springfield | Boots - ASOS


I hope you liked it  c: {Sorry for my bad english, I'm portuguese}

And... See ya on my next post!


Love,
Carole xx

0 comments