Casual Look

 Coat - Springfield
T-shirt - Tezenis (Also at Boohoo)
Jeans - Pull&Bear (Similar at Topshop)
Bag - Primark (Cute too at Parfois)
Belt - Primark (Almost, ASOS)


Stylish and comfortable looks are what everyone wants, and that is basically my casual look.
In that day, which were a month ago, I decided that I wanted something fashionable, warm but also cozy. One of my favourite things for winter or fall is turtle necks or similar so I chose that, a really thin and fitting blouse. To keep me warm my fake fur/suede coat and to match my new and so comfortable sneakers. Again, to give my all time favourite style some mom jeans.
As you can see I went for really light colors mostly nudes,but because it's winter and bordeaux is fantastic in this season I got that shirt not forgetting that gives depth to the outfit.
Overall, is something really fitting, not too sporty or not too dressy - an everyday outfit - you can choose something similar for your daily basic. I'm really into nudes but you can go for more dark colors or even bright.
~

Visuais elegantes e confortáveis são o que todos querem, o que é basicamente o meu visual casual.
Naquele dia, que foi há um mês atrás, eu decidi que eu queria algo moderno, quente, mas também acolhedor. Uma das minhas coisas favoritas para o inverno ou outono são golas altas ou algo similar, assim eu escolhi esta, uma blusa realmente fina e justa. Para me manter quente usei o meu casaco de pele/camurça falsa e para combinar os meus novos e tão confortáveis ténis. Mais uma vez, para dar o meu estilo favorito de todo os tempos umas calças da mãe.
Como podem ver fui para cores realmente claras principalmente nudes, mas porque é inverno a cor de vinho é fantástica nesta temporada eu tenho esta camisa, não esquecendo que dá profundidade ao outfit.
No geral, é algo realmente apropriado, não muito desportivo nem muito feminino - uma roupa para todos os dias - podem escolher algo semelhante para o dia-a-dia. Estou realmente a gostar das cores nudes, mas vocês podem ir para mais cores escuras ou mesmo brilhantes.


I hope you liked it  c: {Sorry for my bad english, I'm portuguese}

And... See ya on my next post!


Love,
Carole xx

0 comments